Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2009. május 4., hétfő

Anyák napja!



Ez a világ leg csodálatosabb ünnepe.
Viszont ezen a napon még jobban össze szorul a szívem.Egy részt nagyon boldog vagyok,hiszen magamhoz ölelhetem az én kis Mazsikámat Petyust,más részt megszakad a szívem,mert Szabikám nincs velünk...
2-éve ilyenkor egy csokor virággal a kezében énekelte nekem az "Orgona ága"-című kis éneket.Sosem hittem volna,hogy az lesz az utolsó anyáknapja Szabival...
Az fáj nagyon,hogy sose ölelhetem magamhoz egyszerre a két gyönyörű fiacskámat...
Apa reggel korán kelt,fel pattant a motorjára és el ment az erdő szélére,hogy vadvirágból szedjen nekem virágot:)Tudja,hogy ezt imádom:)

Ezt a napokban hallottam,és mennyire igaz:

"Minden Édesanya a világ legszebb gyermekét tartja a kezében!"

Nincsenek megjegyzések: