Gyermekeink:

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

2012. február 24., péntek

3-év,4-hónan,4-nap...

2012.02.23.
Ma van a napja,hogy Peti 3-éves 4-hónapos és 4-napos lett.
Tudom másnak ez a dátum semmit nem mond.De nekünk nagyon is sokat jelent.
Pontosan ennyi idős volt Szabi 2007.05.25.-én amikor Angyalka lett...
(Úristen...lassan 5-éve...)
Voltak olyanok akik azt kérdezték,hogy miért hasonlítgatom Petit Szabihoz?
De Én nem gondolom,hogy ebbe valami rossz lenne!Hiszen szerintem mindenki más "összehasonlítja" a gyerekeit.Szerintem nincs olyan aki ne mondta volna,pl amikor "másodszülött"megtanul járni,hogy az"elsőszülött" ilyenkor még nem járt,vagy már rég ment.Vagy pl másodszülött még nem beszél,elsőszülött ekkor már rég csacsogott...stb....
Ez nálunk sincs máshogy.Hiszen nem volt a Mi Kisfiunk mindig Angyalka...
És ez az a nap,amíg volt kihez hasonlítanunk Pepét.Most elérte azt a kort,hogy ezek után már Szabit hasonlítjuk Hozzá,hogy vajon Ő most milyen lenne..hogy csinálna dolgokat...

Szabi és Peti 3-évesen,4-hónaposan és 4-naposan:

4 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Jaj, Zsófi! Megint megríkattál!

Az összehasonlítás pedig szerintem természetes, ha tisztában vagyunk azzal, hogy minden gyerek más és mindegyiknek más a ritmusa, másban erősek.

Ági írta...

:-(
♥♥♥

Zsófi írta...

Persze,hogy más mindegyik gyerkőc.És épp ezért Én nem gondolom azt,hogy Nálunk esetleg másképp zajlik egy ilyesfajta összehasonlítás mint akárki másnál.
Szerintem ez teljesen normális.Csak vannak akik úgy gondolják,hogy azért mert Szabikánk meghalt,ezért Őhozzá ne is hasonlítsuk egyik gyereket sem.Valahogy olyan mintha azt sugallnák,hogy felejtsük el,és kezdjünk mindent előröl mindenben.Mintha Ő nem is létezett volna.
Ma már úgy vagyok az ilyen emberekkel,hogy bele sem megyek velük még a beszélgetésbe sem,mert teljesen felesleges...

Unknown írta...

Szia!
Egy ideje olvasgatom a blogodat, nagyon szomorú amiket láttam. Teljesen véletlen találtam rá a blogodra. Nagyon szép gyermekeid vannak. Érdekelne h a kicsi Szabikáddal mi történt. Szerintem másoknak is ajánlani kéne az oldalt aki hasonló cipőben járt. Sajnos a családban is történt ilyen szomorú eset, csak ő 8 éves volt.
További sok sikert nektek. :)